CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 21, 2008

Detta är jag

Namn: Emma Limosa Djurberg

Tilltalsnamn:Emma

Smeknamn:Emsan

Ögonfärg: Grå/Blå

Hårfärg:Blond

Längd:Ca 160 cm

Höger/Vänsterhänt: Högerhänt

Västa vanan: Jätte snål

Skostorlek: 38

Skilda föräldrar: Självklart :(

Mina rädslor: Att dö och att bli ensam

Mål för året: Kolla in spalten till höger om mina mål

Mest andvända fras på MSN: Hejsan

Det första du tänker på när du vaknar: Bara en liten stund till...

Ditt bästa kännetecken: Ärret jag har över hela ansiktet Skojja bara nej vet faktist inte.

Bästa minne: Klassresan till Idre och resan till Thailand och Malaysia i trean.

Favoriter:

Färg: Grön tror jag

Mat: Fondue och lövbiff

Glass: Hmm det var svårt Vanilj och choklad crisp tror jag

Godis: Freds märken

Sallad: Ylvas special (Quinoa sallad)

Bokstav: E förstås

Nummer: 6

Tuggummi: Ursh tycker inte om tuggummi

Helgdag: Lördag (lördagsgodis =)

Årstid: Sommar

Tandkrämssmak: Har aldrig tänkt på det....

Radiostation: Rix FM

Parfym: Andvänder inte parfym så jag vet inte

Vänner och livet:

Vad vill du bli när du blir stor: Många saker tex Författare, Fotograf, Filmare, Reporter ja ni fattar ganska många olika saker har inte riktigt bestämt mig än.

Hur vill du dö: Lycklig stolt och absolut inte ensam

Vem av dina vänner är mest lik dig: Hm jag är nog ganska unik =D

Vem är högljudast: När vi är alla tilsammans är det inte en överaskning om taket lyfter.

Vem får dig mest att skratta: Emilia, vi har haft många goda skratt tillsammans.

Vem har du känt längst: Av dom som jag är med nu är det nog Matilda

Vad är den bästa känslan i världen: Att känna kärleken

Hur länge tror du att du kommer att leva: Förevigt


Har du någonsin:

Varit kär: Självklart

Rymt hemmifrån: Nja har aldrig kommit så långt så att nån märkt det.

Förställt dig ditt "ragg" naken: Nepp

Skolkat: Nej det har jag inte

Sovit utomhus: I tält ja

Gråtit i skolan: Jepp

Spytt i skolan: Räknas det om jag kräktes när jag stog på parkeringen för att bli hämtad?

Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: mmmm

Sett en död människa: Nej men har varit på begravning

Druckit alkohol: Nej faktist inte

Ätit sushi: Jo du på min mig inte (kräktes efter det i en buske)

Varit på scen: Ja det har jag

Snattat: Nej du det har jag inte

Varit full: Aldrig

Retad: Lite smått men vem har inte det

Blivit nerslagen: Nej och om jag hade det hade den som utbringade slagen inte kunnat stå på väldigt väldigt länge......


Du:

Svär: Inte så myckte men det händer

Sjunger bra: Jo ganska

Tycker du är attraktiv: Det är klart jag gör

Kommer överens med dina föräldrar: Jo det tycker jag

Gillar åska:Nja det tycker jag är lite läskit

Spelar något instrument: Nej det kan man inte säga men har börjat lite smått på gitarr

Äger en Ipod: Nej har en helt vanlig mobil, MP3 och dator.

Går i kyrkan: Nej är ej religös men sjunger i kyrkkör

Dansar i regn: Kanske det....


This or That:

Pepsi / Cola: inget av det, dricker inte läsk.

Mcdonalds / Burgerking: Mcen tror jag

Choklad / Vanilj: Choklad

Jordgubbar / Blåbär: säg någon som inte väljer jordgubbar

Kött / Veg: Hm vet faktist inte avstår ju helst mot griskött men nötkött är underbart
TV / Film: Film tror jag

Adidas / Nike: Eeeh har ingen aning vad är det för skillnad?

Kinamat / Mexikanskt: Kina mat tror jag
Kakor / Paj: Kakor är ett rikitigt litet kakmonster

MTV / VHI: .....................????

Blind / Döv: Döv tror jag det är svårt att veta

Kan du:
Gå ner i splitt: Självklart INTE

Skriva med båda händerna: Jodå men det blir kanske inte så fint med vänster

Vissla: Nepp faktist inte

Blåsa en bubbla: Joda det kan jag faktist

Rulla din tunga i en cirkel: VA!!!!! Tror det???

Ha dina ögon i kors: Javisst

Nudda näsan med tungan: Nehedu det går inte ,bara dom med onormalt långa tungor kan det

Dansa: Nja det beror på vad du menar visst kan jag svänga lite men inte mer


Senast du:

Skrattade: Idag när jag var inne på argalappen.se

Filmen du såg: Film å film jag såg ett avsnitt av One Tree Hill med Emilia

Tuggade tuggummi: Länge sedan ...... Hatar tuggummi

Drog ett skämt: Borde inte vara så länge sen

Sång du sjöng: "Lucia" med kören

Barndom:
Hur många kuddar sover du med: 2 st

Dricker du mjölk: som en törstig kalv

Person du hatar mest: Dom som beådrade att skjuta munkarna i Burma

Hur många signaler innan du svarar: svarar så fort jag kan efter att jag har kollat vem som ringer

Är du ett hälso freak: nja ibland

Vad är det värsta vädret: Slask väder

Lekte du med barbie när du var liten: Vem gjorde inte det?

0 comments: