CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 26, 2008

Tjejmiddan del 2

Tjejmiddagen (Lördag) var jättekul.
Att sova var tabu förklarat och Jag klarade mig faktist ända till 06.00 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Är väldig stolt =)
Vi kom till vår lilla stuga ca kl 5, vi åt kl 6 och gick och köpte proviant för kvällen vid kl halv 6.
Proviant köpningen på lilla vibblehallen var som alltid väldigt roligt.
För Emilia, jag och räckte förståss inte pengarna.... DET FATTADES 2,50 kr FÖR ATT DET SKULLE RÄCKA FÖR MIG så det fick jag låna av Emilia.
Sedan var det emilias tur och för henne fattades det 2 kr!!!!!
Så du fick Terese hennes pengar och så betalade hon Emilias med hennes kort.
Vi smaskade i oss godis, glass och tårta, såg på One Tree Hill och Robin Hood och åkte pulka.
Om ni av någon adledning vill veta mer kan ni gå in på min bästis blogg www.emiliasconfessions.blogg.se och läsa Vår shema lagda tjejmiddag.

Hälsningar: ELD

0 comments: