CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 22, 2008

Jul marknad

Hejsan !!!
Idag har det faktist kommit ganska mycket snö !!!!! (i november)
Mycket och mycket men i allafall så att man inte kan se gräset.
Vi = mamma, Tomas, Lillebrorsan och jag har precis kommit hem från julmarknaden i bygdegården.
Lite gullit med hemstickade vantar coh nybakade bröd.
När julmarknaden har varit känns det verkligen som om det snart är jul och tänk idag är det den 22 nov om bara 32 dar så är det julafton!!!!!!
Pengar till julklappar är det dåligt med för mig men som tur är så kommer mamma och pappa plussa på månadspengen lite grann när det nalkas jul.

Igår var jag hemma hos pappa, och hans sambo Helena var på besök.
Vi hade jätte kul och åt fondue, en av mina favvo rätter. Sedan hade vi spel maraton och spelade försvunna diamanten minst 3 ggr och Skipbo 3 ggr. Som jag sa så var det jätte kul.

Hälsningar: ELD

1 comments:

Unknown said...

Hej Emma! Jag tyckte också att det var väldigt kul i fredags kväll. Men det är ju lätt (för mej) att ha det bra när man är omgiven av trevliga människor ;) Och så tycker jag att du har superbra kommentarer på din beskrivning av dej själv (men det sa jag ju redan i fredags).

Hoppas ni fick en lång och mysig natt i lördags med mycket chips och tjejsnack. Kram, Helena
(lager.helena@telia.com)