CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 21, 2008

Ledig

Hejsan
Idag Fredag börjar jag inte fören kl 12.00 och slutar redan kl 14.30.
Bara 2 och en halv timmes skolan på en fredag JIPPI!!!
Den här veckan i skolan hade vi någonting som kallas för "Tema veckan" då jobbar skolans olika AE (det finns 3 olika AE arbetsinheter allså, jag är i AE 2) i grupper med 2-5 elever från varje klass. I min AE finns det 2 st sjuor och vi har 7 sjuor i hela skolan.
AE 2 skulle jobba om Orienten , så på en hel vecka har vi inte haft en ända vanlig lekion och har börjat kl 08.30 varje dag.
Lektionerna har i stället varit ungerfär så här:
SV: Skriva arabiska och lyssna på sagor ur tusen och en natt.
Idrott: Yoga (smärta jag är verkligen ovig!!!)
No/teknik: bygga torn av papper och tejp.
So: Se på film om heliga krig
Gå på museum.
Hur låter det? det var ialla fall apa kul....
Nu ska jag ta och sluta ska ut och gå med mormor och morfars hund.

Häsningar: ELD

0 comments: